Show simple item record

dc.contributor.authorDepartament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
dc.date.accessioned2022-04-26T11:25:38Z
dc.date.available2022-04-26T11:25:38Z
dc.date.issued2016-04
dc.identifier.citationLa fluïdesa lectora [material didàctic] (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2828
dc.description.abstractPer poder accedir a la comprensió d’un text, a més de saber descodificar-lo, cal llegir amb certa agilitat o fluïdesa. Entrebancar-se sovint en la lectura, o llegir molt lentament poden afectar seriosament la comprensió del text. Si l’alumnat ha d’acabar el cicle inicial havent-se iniciat en la lectura autònoma, caldrà també treballar aquests aspectes amb anterioritat. Aquest dossier aprofundeix en la millora de la fluïdesa lectora de l’alumnat, i mostra activitats i propostes per dur a terme a l’aula.ca
dc.format.extent32ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyamentca
dc.relation.ispartofseriesSaber llegir;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleLa fluïdesa lectora [material didàctic] (2a edició, 2016)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccessca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacLectura - Comprensióca
dc.subject.lemacEducació infantilca
dc.subject.lemacEducació primària - Cicle inicialca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint