Show simple item record

dc.contributor.authorDepartament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüísticsca
dc.date.accessioned2022-04-26T08:12:24Z
dc.date.available2022-04-26T08:12:24Z
dc.date.issued2014-05
dc.identifier.citationEl temps de lectura a primària [material didàctic]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2014.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2824
dc.description.abstractEn aquest dossier didàctic es donen orientacions sobre com planificar el temps de lectura diari d'acord amb el currículum per a primària. Es proposen diferents tipus d’activitats per organitzar el temps de lectura en dos gran blocs: un temps per llegir i un temps per parlar de la lectura. Es justifica aquesta distribució a partir d’estudis internacionals que afirmen que la incorporació del temps de lectura als centres educatius contribueix a desenvolupar l’hàbit lector dels nens i de les nenes.ca
dc.format.extent32 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyamentca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleEl temps de lectura a primària [material didàctic] (2014)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacLectura, Gust per laca
dc.subject.lemacLlibres i lectura - Educació primàriaca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint