Lectura i família: com fomentar la lectura des de la llar [material didàctic] (2a edició, 2016)
Tipo de documento
Otros
Resumen
En aquest dossier didàctic es presenten recursos i es donen orientacions perquè el professorat pugui implicar les famílies en el procés d’aprendre a llegir dels infants. La família i l’escola són els agents alfabetitzadors més importants. Així doncs, des de l’escola cal establir les línies de col·laboració que permetin estimular l’interès de l’alumne per aprendre.
Citación
Lectura i família: com fomentar la lectura des de la llar [material didàctic] (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2016-04Extensión
28
Colección
Saber llegir;
Materias (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Educació primària - Cicle inicial
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
"Els àlbums i els llibres il·lustrats: una descoberta, diverses veus" [material didàctic]
Badia Cantarero, Mònica; Lladó Mulet, Cecília; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2013) -
Màrius Torres [material didàctic] (2010)
Escudé Baró, Salvador; Loncà Loncà, Andreu; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2010-09)