Orientacions per a la confecció d’una prova: la lectura en veu alta, 2n de primària [material didàctic] (2a edició, 2016)
Tipus de document
Altres
Resum
En aquesta proposta per a segon de primària, es donen orientacions per avaluar els components de la lectura en veu alta següents: fonètica, entonació, velocitat i correcció lectora. S’hi adjunta un exemple de prova per a les dues variants del català del Principat: nord-occidental i central.
Citació
Orientacions per a la confecció d’una prova: la lectura en veu alta, 2n de primària [material didàctic]. (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament 2016.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2016-04Extensió
10
Col·lecció
Saber llegir;
Matèries (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Educació primària - Cicle inicial
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
"El carter Joliu o unes cartes especials", de Janet i Allan Ahlberg [material didàctic]
Àvila Mariné, Teresa; Jové Guasch, Magda; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2014) -
"Em dic Eduard Toldrà", de David Puertas [material didàctic]
Vilaregut Sáez, Carme; Muntañà Salarich, Isabel; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2015)