La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Tipus de document
Altres
Resum
Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a la lectura i a la comprensió del text que llegeixen els alumnes per la via de fer aturades i formular-los preguntes que els porti a aplicar estratègies de lectura i a reflexionar sobre com es comprèn un text.
Citació
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament 2016.
Autor/a
Departament d'Ensenyament
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2016-04Extensió
50
Col·lecció
Saber llegir;
Matèries (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Educació primària
Paraules clau
Cicle inicial
Documents
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
"Els àlbums i els llibres il·lustrats: una descoberta, diverses veus" [material didàctic]
Badia Cantarero, Mònica; Lladó Mulet, Cecília; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2013) -
Suport lingüístic i social: pautes d'observació: nivells A1, A2 i B1 (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016) -
La piràmide de la lectura: una proposta de construcció del propi hàbit lector: educació primària [material didàctic] (2014)
Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2014-11)La proposta de la Piràmide de la Lectura vol oferir al professorat una eina de reflexió sobre algunes de les activitats que propicien la implicació de l’alumne en la lectura i, de retruc, faciliten ...