L’escolta estructurada: una proposta didàctica per treballar el procés lector des de la lectura del text per part de l’adult [material didàctic] (2013)
Tipus de document
Altres
Resum
Dossier didàctic que dóna orientacions per treballar el procés lector. Es plantegen classes de lectura col·lectiva per a educació infantil i cicle inicial, on, a partir de la lectura del text per part de l’adult, els alumnes apliquen estratègies de comprensió lectora. Inclou una pauta per planificar aquest tipus d’activitat i es presenten exemples per als diferents nivells.
Citació
L’escolta estructurada: una proposta didàctica per treballar el procés lector des de la lectura del text per part de l’adult [material didàctic]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2013.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2013-10Extensió
39
Col·lecció
Saber llegir;
Matèries (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Educació primària
Paraules clau
Cicle inicial
Documents
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
"Els àlbums i els llibres il·lustrats: una descoberta, diverses veus" [material didàctic]
Badia Cantarero, Mònica; Lladó Mulet, Cecília; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2013) -
Suport lingüístic i social: pautes d'observació: nivells A1, A2 i B1 (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016)