La situació de la llengua anglesa al batxillerat a Catalunya 2000-2004 (2005)
Tipus de document
Llibre
Resum
L'informe recull les dades obtingudes en l'avaluació de la llengua anglesa efectuada en una mostra d'alumnat de segon de batxillerat. Es donen els resultats obtinguts en les diferents habilitats avaluades i es comparen amb els de l'avaluació realitzada l'any 2000.
Les habilitats avaluades són la comprensió oral, la comprensió escrita, l'expressió oral, l'expressió escrita i la competència gramatical. La prova es basa en les proves de cicle elemental de les escoles oficials d'idiomes (EOI) per tal de poder relacionar els resultats amb uns nivells establerts corresponents a una certificació oficial.
Citació
La situació de la llengua anglesa al batxillerat a Catalunya 2000-2004. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Departament d'Educació, 2005.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Llengua
Català
Publicat per
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Data de publicació
2005Extensió
91
Col·lecció
Informes d'avaluació sobre el sistema educatiu;7
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa - Informes
Anglès - Educació secundària postobligatòria - Avaluació
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Quin model de funció directiva tenen els centres d'educació secundària a Catalunya? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-12) -
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 7
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2002-11)Aquest informe és una actualització dels que el Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu ha publicat en els darrers anys, i ofereix, a més de les dades de Catalunya, comparacions internacionals ... -
Avaluació diagnòstica de primària: materials per aplicar la prova (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019)