La pràctica lectora de literatura a l'escola: contra la literatura infantil i juvenil (2009)
Tipus de document
Llibre
Resum
El treball consta de tres parts: la primera vol facilitar els fonaments teòrics i les eines tant per l'estudi i treball de camp de la pràctica lectora com de la proposta didàctica; la segona consisteix en el treball de camp de la pràctica lectora de literatura a l'escola i el seu context i la tercera cobreix la proposta didàctica amb estratègies i habilitats per a la competència lectora.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citació
La pràctica lectora de literatura a l'escola: contra la literatura infantil i juvenil. Toni Clos Busquets. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Documents
658.6Kb
Autor/a
Clos Busquets, Toni
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2009Extensió
143
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Matèries (LEMAC)
Innovació educativa
Estratègies d'aprenentatge
Lectura - Comprensió - Ensenyament
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- FD sèrie provisional [62]
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Contes, de Mercè Rodoreda [material didàctic] (1998)
Areny i Busquets, Maria; Corrius i Coll, Montserrat; Vilà i Comajoan, Carme (1998) -
I Congrés escolar de projectes (telemàtic): experiencia de llengua oral [activitat] (2021)
Busquets, Núria; Ferré, Olga (2021-06) -
Contes: Mercè Rodoreda [material didàctic] (1997)
Areny i Busquets (coordinació), Maria; Corrius i Coll, Montserrat; Vilà i Comajoan, Carme; Departament d'Educació. Servei d'Ensenyament del Català (1997-09)