Parlar i escriure de matemàtiques: recerca i acció (2009)
Tipus de document
Llibre
Resum
Es parteix d'un enfocament didàctic socioconstructivista i de la premissa que l'escriptura és una eina epistemològica molt important. Es donen instruments per treballar la tipologia textual pròpia d'aquesta ciència de manera pautada i a través d'activitats inserides en l'aprenentatge de les matemàtiques. Es treballen la descripció d'accions, la definició científica, el resum, l'explicació i l'exposició oral.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citació
Parlar i escriure de matemàtiques: recerca i acció. Isabel Cerdà Guardiola. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Documents
857.4Kb
1022.Kb
Autor/a
Cerdà Guardiola, Isabel
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2009Extensió
3 fitxers
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Matèries (LEMAC)
Innovació educativa
Lingüística aplicada - Educació secundària
Lingüística matemàtica - Educació secundària
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- FD sèrie provisional [62]
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Imprimint una pròtesi a casa (2017)
Ghailan Tribak, Ibtissam; Palacios, Ana (tutora); Sobrino, Isabel (tutora); Universitat Politècnica de Catalunya (Campus del Baix Llobregat); sobrino isabel (2017) -
Fem teatre!: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Departament d'Educació; Soler, Isabel; Ramió, Isabel; Escola de la Vila Baldiri i Reixac (Banyoles) (2021-06) -
Les biblioteques als centres educatius de secundària (2016)
Departament d'Educació; Batlle, Cristina; Boada, Isabel; Calderón, Marisol; Durban, Glòria; Sánchez, Josefa; Toro, Isabel; Programa biblioteca escolar “Puntedu” (2016-05)Document que té la finalitat de respondre als interrogants que es poden plantejar a l’hora d’engegar o de revisar la biblioteca d’un centre de secundària.