L'educació matemàtica a través del treball en contextos no matemàtics (2009)
Tipus de document
Llibre
Resum
El treball fonamenta i justifica una educació matemàtica a l’ESO que inclogui unitats didàctiques basades en contextos no matemàtics escollits per la seva rellevància cultural, la seva contribució a l’educació global de l’alumnat i la seva idoneïtat didàctica per a la introducció de continguts matemàtics.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citació
L'educació matemàtica a través del treball en contextos no matemàtics. Martí Casadevall Pou. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Documents
636.2Kb
636.2Kb
Autor/a
Casadevall Pou, Martí
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2009Extensió
2 fitxers
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Matèries (LEMAC)
Innovació educativa
Matemàtica - Educació secundària obligatòria
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- FD sèrie provisional [62]
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Efectes en l’entorn familiar de la malaltia d’Alzheimer (2016)
Quero Gámez, Carla; Redondo, Àgueda (tutora); Institut Miquel Martí i Pol (Cornellà de Llobregat, Catalunya); Fundació Orienta (2016) -
"Breaking bad" y la química: estudio de reacciones químicas (2015)
Andrés, Andrea; Chueco, Natalia; Martí Palet, Anna (tutora); Servei Educatiu del Baix Llobregat; Sant Feliu de Llobregat (Catalunya). Ajuntament (2015) -
Mesura: tardes de lleure educatiu: setembre (2022)
Departament d'Educació; Neus, Martí (2022)Tipus d’avaluació realitzada: disseny i implementació. Mètode utilitzat: anàlisi qualitativa de la percepció dels agents implicats. Període avaluat: curs 2022-2023.