Orient-occident, mirades creuades: el cinema com a eina pel desenvolupament de les competències i habilitats socials, potenciador del diàleg intercultural (2009)
Tipus de document
Monografia
Resum
El treball consta de dues parts, una justificació teòrica dels diferents conceptes que componen el marc teòric sobre el diàleg intercultural i la filmografia seleccionada i ordenada en funció de la procedència geogràfica dels films i la seva rellevància educativa en les etapes de primària i secundària i les aules d'acollida d'aquests dos nivells
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citació
Orient-occident, mirades creuades: el cinema com a eina pel desenvolupament de les competències i habilitats socials, potenciador del diàleg intercultural. Inés Carles Herrero. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Autor/a
Carles Herrero, Inés
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2009Extensió
531
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Matèries (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Documents
4.380Mb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- FD sèrie provisional [63]
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Per art de màgia: les il·lusions del cervell (2016)
Sacristán Herrero, Jordi; Aguilar Garrido, Aina (tutora); Sant Feliu de Llobregat (Catalunya). Ajuntament (2016) -
Recomanació d'un llibre: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Egea, Olga; González, Sandra; Herrero, Mar; Villagrasa, M. Isabel (2021-06) -
Functions: those strange machines (2008)
Herrero Izquierdo, Alberto (2008)