El grup de reflexió com a eina d'inserció en la formació del professorat de nova incorporació en l'ensenyament obligatori (2009)
Tipus de document
Llibre
Resum
Atendre la dimensió personal del professorat de nova incorporació des de la formació permanent facilita la seva inserció en el sistema educatiu. En el treball es defineixen els principis d’un model de formació que tingui en compte la dimensió personal i les necessitats del professorat de nova incorporació a l’ensenyament obligatori a Catalunya i es presenta una activitat de formació permanent per a aquests professionals, fonamentada en el grup de reflexió, que suposa un acompanyament a la seva inserció.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citació
El grup de reflexió com a eina d'inserció en la formació del professorat de nova incorporació en l'ensenyament obligatori. Bartomeu Buira i Ferré. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Documents
487.5Kb
42.18Mb
Autor/a
Buira i Ferré, Bartomeu
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2009Extensió
2 fitxers
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Matèries (LEMAC)
Innovació educativa
Professors - Catalunya - Educació (Educació permanent)
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- FD sèrie provisional [62]