Nous diàlegs de complicitats ciutadanes: estratègies d'acció artística comunitària entre l'escola i el seu entorn (2009)
Tipus de document
Llibre
Resum
Molts estudis i treballs recents que tracten d’entendre les noves dinàmiques socials respecte l’escola indiquen la importància dels teixits socials, les xarxes d’interacció col·lectiva, de totes aquelles tradicions i experiències que fan créixer el sentit de responsabilitat col·lectiva sobre els espais i els problemes col·lectius. Aquesta recerca s’ha mogut principalment des del desig de descriure diferents realitats que es mouen dins de l'esfera pel canvi o la transformació social a través de l’art i la cultura. En el treball es descriuen diferents experiències o projectes a fi de donar-los a conèixer però també d’aprofundir en allò que els singularitza, les formes d’interacció entre persones i/o llocs i el fer de l’art i la cultura els mitjans d’aquesta interacció.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citació
Nous diàlegs de complicitats ciutadanes: estratègies d'acció artística comunitària entre l'escola i el seu entorn. M. Bonàs. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Documents
256.9Kb
Autor/a
Bonàs i Solà, Meritxell
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2009Extensió
50
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Matèries (LEMAC)
Innovació educativa
Intervencions (Art) - Ensenyament - Estudi de casos
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- FD sèrie provisional [62]
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Informe de recerca sobre gènere i cultura als centres educatius (2021)
Argelagués Besson, Meritxell; Essomba Gelabert, Miquel Àngel; Tarrés Vallespí, Anna (2021)Presenta els principals resultats de la fase de recerca del projecte Wungu i proposa pistes i recursos per a l’acció. A més, aprofundeix en la metodologia de treball emprada (investigació-acció comunitària) ... -
Guia per a l’autodiagnòstic del centre en matèria de coeducació (2022)
Argelagués Besson, Meritxell; Essomba Gelabert, Miquel Àngel; Tarrés Vallespí, Anna (2022)La Guia per a l’autodiagnòstic del centre en matèria de coeducació aporta un instrument, en format rúbrica, per promoure un procés participat d’autodiagnosi al centre així com orientacions per acompanyar ... -
"La cançó del bosc cremat", Maria Àngels Juanmiquel [material didàctic] (2020)
Buil i Martínez, Meritxell; Tort i Pallarès, Marta; Departament d'Educació. Servei de Suports i Recursos Lingüístics (2020-07)