Pel·lícules germanòfones com a eina per a l'ensenyament (2009)
Tipo de documento
Libro
Resumen
Objectiu general: Convertir les pel·lícules que habitualment els aprenents només associen amb diversió i distracció, en un guany lingüístic, cultural i social. És a dir, transformar el relat fílmic en codis d'aprenentatge significatius. S'ha elaborat material educatiu per a professors/es d'alemany com a llengua estrangera, perquè han de fer de mitjancers entre l'element recreatiu i el formatiu quan presenten les pel·lícules.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat B1. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citación
Pel·lícules germanòfones com a eina per a l'ensenyament. M. Teresa Barranco Schnitzler. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009
Documentos
95.56Kb
1010.Kb
Autor/a
Barranco Schnitzler, M. Teresa
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2009Extensión
2 fitxers
Colección
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Materias (LEMAC)
Innovació educativa
Cinematografia en l'ensenyament
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- FD sèrie provisional [62]
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Relacions en l’equip de treball, CFGM.TRAN.RET/0.07 (2007)
Institut Obert de Catalunya; Montoliu Monfort, M. Teresa; Orteu i Guiu, Llúcia (2007-09) -
Tècniques de venda i negociació, CFGS.VEC.M09/0.17 (2017)
Institut Obert de Catalunya; Mateu Badia, M. Teresa; Simó Fresquet, Antonia (2017-09) -
"Les cartes secretes del ratolí Pérez", de Mercè Ubach [material didàctic]
Àvila Mariné, Teresa; Jové Guasch, Magda; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2014)