Pel·lícules germanòfones com a eina per a l'ensenyament (2009)
Tipus de document
Llibre
Resum
Objectiu general: Convertir les pel·lícules que habitualment els aprenents només associen amb diversió i distracció, en un guany lingüístic, cultural i social. És a dir, transformar el relat fílmic en codis d'aprenentatge significatius. S'ha elaborat material educatiu per a professors/es d'alemany com a llengua estrangera, perquè han de fer de mitjancers entre l'element recreatiu i el formatiu quan presenten les pel·lícules.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat B1. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citació
Pel·lícules germanòfones com a eina per a l'ensenyament. M. Teresa Barranco Schnitzler. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009
Documents
95.56Kb
1010.Kb
Autor/a
Barranco Schnitzler, M. Teresa
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2009Extensió
2 fitxers
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Matèries (LEMAC)
Innovació educativa
Cinematografia en l'ensenyament
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- FD sèrie provisional [62]
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
"El carter Joliu o unes cartes especials", de Janet i Allan Ahlberg [material didàctic]
Àvila Mariné, Teresa; Jové Guasch, Magda; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2014) -
Parlem, llegim i escrivim amb la Nàdia i en Li: lletra lligada [material didàctic] (2006)
Departament d'Educació; Carreres, Montserrat; Ceña, Trinitat; Cortiles, M. Teresa (2006) -
Relacions en l’equip de treball, CFGM.TRAN.RET/0.07 (2007)
Institut Obert de Catalunya; Montoliu Monfort, M. Teresa; Orteu i Guiu, Llúcia (2007-09)