Show simple item record

dc.contributor.authorAndreu Calaf, Josep M.
dc.date.accessioned2022-01-25T12:31:05Z
dc.date.available2022-01-25T12:31:05Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationEls plans de millora i innovació de centres com elements afavoridors d'institucions que avancen vers la inclusió educativa. Josep M. Andreu Calaf. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2478
dc.descriptionLlicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09ca
dc.description.abstractL'estudi parteix de la premissa que els centres que opten pel Pla de millora de la qualitat dels centres educatius, avancen cap a una escola amb indicadors d’inclusió educativa. L'estudi es basa en dos IES dels barris de l’Hospitalet amb incidència migratòria i problemàtica sociocultural tots dos amb plans de millora. Les prioritats que els centres assenyalen són les relacionades amb els valors: respecte, disciplina, convivència , diàleg i autoritat i les relacionades amb metodologies i recursos pedagògics: treball cooperatiu i estratègies per a les àrees instrumentals. Tot i les dificultats es constata , en general, una satisfacció pels plans de millora de la qualitat dels centres educatius.ca
dc.format.extent263ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTreballs de llicències d'estudis;2008-2009
dc.titleEls plans de millora i innovació de centres com elements afavoridors d'institucions que avancen vers la inclusió educativa (2009)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacInnovació educativaca
dc.subject.lemacEducació inclusivaca
dc.subject.lemacProgrames de millora de l'escolaca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint