Show simple item record

dc.contributor.authorAncarola Cersósimo, Nora
dc.date.accessioned2022-01-25T10:55:43Z
dc.date.available2022-01-25T10:55:43Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationCicle formatiu d'arts aplicades al mur: línies d'actuació diferenciades dins un nou plantejament. Metodologies i perfils professionals. Nora Ancarola Cersósimo. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2477
dc.descriptionLlicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09ca
dc.description.abstractDes del cicle superior d’arts aplicades al mur com a punt de partida, on conflueixen tècniques artístiques de conservació amb tècniques i conceptes d’art contemporani i on, a més, no hi ha marcat un perfil professional clar i definit, es fa una anàlisi de la situació actual de les escoles d’art i disseny a la vegada que noves propostes dins el marc d’un nou plantejament més proper als estudis d’arts visuals i estudis culturals existents dins la Comunitat europea.ca
dc.description.abstractAccés a la pàgina web: https://blocs.xtec.cat/pinturallotja/ca
dc.format.extent186ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTreballs de llicències d'estudis;2008-2009
dc.titleCicle formatiu d'arts aplicades al mur: línies d'actuació diferenciades dins un nou plantejament. Metodologies i perfils professionals (2009)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacInnovació educativaca
dc.subject.lemacArt i disseny - Educació secundària postobligatòria - Currículums - Planificacióca
dc.subject.lemacEscoles de Belles Arts - Administracióca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint