Fem vídeo digital a secundària: ESO i batxillerat (2009)
Tipus de document
Monografia
Resum
El llenguatge audiovisual és un nou llenguatge del segle XXI que segons l'autora cal ensenyar i aprendre i que necessàriament ha de ser introduït a l’educació secundària. En el treball es destaca els avantatges de la creació, del saber llegir i escriure en imatges i la necessitat que aquest recurs sigui inclòs a l’aula de secundària i batxillerat.
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citació
Fem vídeo digital a secundària: ESO i batxillerat. Consol Alonso Rey. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Autor/a
Alonso Rey, Consol
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2009Extensió
62
Col·lecció
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Matèries (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Ensenyament audiovisual - Educació secundària
Documents
1.068Mb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- FD sèrie provisional [63]
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Canvia la mirada (2017)
Grup de Periodistes Ramon Barnils; Rosón Alonso, Marina; Nicolàs Farré, Eva (tutora) (2017) -
La lectura literària a primària: orientacions per a l’ensenyament de la literatura
Juan Cantavella, Anna; Reyes-López, Lara (2023-2024) -
El Weight cutting en los deportes de combate (2015)
Alonso Tesedo, David; Institut Corbera de Llobregat (Corbera de Llobregat, Catalunya); Consell Esportiu del Baix Llobregat (2015)