L'acció tutorial a l'ESO: una eina per a afavorir la cohesió social : proposta per a una acció continuada de 1er i 4rt de l'ESO (2008)
Tipo de documento
Monografía
Resumen
L'objectiu general d’aquest projecte és oferir al professorat i alumnat de secundària una programació seqüenciada d’activitats que permetin, a través d’una acció tutorial sistemàtica, afavorir la necessària cohesió social del nostre alumnat per a poder accedir a una educació integradora que ajudi a minimitzar els riscos d’exclusió social
Nota
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2738/2007, de 14 d'agost (DOGC núm. 4968, 14/09/2007), curs 2007-08
Top.: C1
Citación
L'acció tutorial a l'ESO: una eina per a afavorir la cohesió social : proposta per a una acció continuada de 1er i 4rt de l'ESO. M. Pilar Fernández Campelo. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Autor/a
Fernández Campelo, M. Pilar
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2008Extensión
75 p.
Colección
Treballs de llicències d'estudis; 2007-2008
Materias (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Tutors i tutoria (Educació) - Educació secundària obligatòria
Documentos
225.0Kb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- FD sèrie provisional [63]
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
La pròtesi de genoll (2016)
Ledesma Díaz, Paula; Castillo Parra, Laia; Pérez Pascual, Pilar (tutora); Institut Ítaca (Sant Boi de Llobregat, Catalunya); Sant Feliu de Llobregat (Catalunya). Ajuntament (2016) -
Sacrifici darrere la victòria (2018)
Llamazares Prieto, Jessica; Cano, Pilar (tutora); Consell Esportiu del Baix Llobregat (2018) -
L'escoltisme: formant persones (2017)
Segarra Jordà, Júlia; Ruiz, Pilar (tutora); Centre d'Estudis Comarcals del Baix Llobregat (2017)