Show simple item record

dc.contributor.authorAguilar Solà, Pere
dc.date.accessioned2022-01-19T15:54:31Z
dc.date.available2022-01-19T15:54:31Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationL'Autoaprenentatge com a eina de millora en l'ensenyament de la llengua estrangera a l'ESO. Pere Aguilar Solà. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2447
dc.descriptionLlicència d'estudis retribuïda, modalitat B2. Resolució EDU/2738/2007, de 14 d'agost (DOGC núm. 4968, 14/09/2007), curs 2007-08ca
dc.descriptionTop: C1ca
dc.description.abstractEls sis cursos Moodle adreçats als alumnes intenten fer més motivadora i participativa la metodologia emprada en el procés d'aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera i alhora assegurar l'assoliment de les competències lingüístiques d'aquests nivells educatius. Cada curs representa una mena d'aula d'autoaprenentatge on, organitzats en diferents "topics" (Vocabulary, Readings, Listenings...) i tres nivells de dificultat, els alumnes han de realitzar un conjunt d'activitats autocorrectives incloses en un Pla de Treball trimestral. Al finalitzar el trimestre els alumnes hauran d'haver fet un mínim d'aquestes activitats escollides entre un ampli ventall de propostes "on-line". Crec que aquesta metodologia facilita l'autonomia, responsabilitat i implicació de l'alumne en el seu propi procés d'aprenentatge.ca
dc.format.extent2 v.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTreballs de llicències d'estudis;2007-2008
dc.titleL'Autoaprenentatge com a eina de millora en l'ensenyament de la llengua estrangera a l'ESO (2008)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacEnsenyament - Innovacionsca


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint