L'Autoaprenentatge com a eina de millora en l'ensenyament de la llengua estrangera a l'ESO (2008)
Document Type
Book
Abstract
Els sis cursos Moodle adreçats als alumnes intenten fer més motivadora i participativa la metodologia emprada en el procés d'aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera i alhora assegurar l'assoliment de les competències lingüístiques d'aquests nivells educatius. Cada curs representa una mena d'aula d'autoaprenentatge on, organitzats en diferents "topics" (Vocabulary, Readings, Listenings...) i tres nivells de dificultat, els alumnes han de realitzar un conjunt d'activitats autocorrectives incloses en un Pla de Treball trimestral. Al finalitzar el trimestre els alumnes hauran d'haver fet un mínim d'aquestes activitats escollides entre un ampli ventall de propostes "on-line". Crec que aquesta metodologia facilita l'autonomia, responsabilitat i implicació de l'alumne en el seu propi procés d'aprenentatge.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat B2. Resolució EDU/2738/2007, de 14 d'agost (DOGC núm. 4968, 14/09/2007), curs 2007-08
Top: C1
Citation
L'Autoaprenentatge com a eina de millora en l'ensenyament de la llengua estrangera a l'ESO. Pere Aguilar Solà. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Author
Aguilar Solà, Pere
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2008Extension
2 v.
Collection
Treballs de llicències d'estudis;2007-2008
Subject (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [62]
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Operacions administratives de recursos humans, CFGM.GAD.M03/0.11 (2011)
Institut Obert de Catalunya; Chacón Conesa, Pere; Serra Lluís, Pere; Tahull Baldomà, Judit (2011-09) -
Llegim en parella [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació. Servei de Suports i Recursos Lingüístics; CEIP Riera de Ribes (Sant Pere de Ribes) (2021-06) -
Drones: moda o començament d'una revolució (2015)
Cosgaya Castro, Pablo; Egea Guevara, Pere; García, Marcos (tutor); Daina-Isard (Olesa de Montserrat, Catalunya); Universitat Politècnica de Catalunya (Campus del Baix Llobregat) (2015)