Comunicació empresarial i atenció al client, CFGM.GAD.M01/0.11 (2011)
Tipo de documento
Libro
Citación
Comunicació empresarial i atenció al client, CFGM.GAD.M01/0.11. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Institut Obert de Catalunya, 2011.
Documentos
Autor/a
Institut Obert de Catalunya
Ferrer, Roser
Pino, Rubén
Aller Castro, Isabel
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2011-09Extensión
356
Colección
IOC - CFGM Gestió administrativa;M01
Materias (LEMAC)
Formació Professional - Cicles formatius de grau mitjà
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Gestió de recursos humans, CFGS.AFI.M07/0.00 (2020)
Institut Obert de Catalunya; Jurado Zafra, David; Chicharro Castro, Juan Carlos (2020-02) -
Logística d'emmagatzematge (2018)
Institut Obert de Catalunya; Mas Picanyol, Gemma; Román Monguió, Margarita; Ferreres Gasulla, Dolors (2018-01) -
Operacions administratives de compravenda CFGM.GAD.M02/0.11 (2011)
Institut Obert de Catalunya; Rossell Olivé, M. Antònia; Porta Brasó, Isabel (2011-09)