Comunicació empresarial i atenció al client, CFGM.GAD.M01/0.11 (2011)
Tipus de document
Llibre
Citació
Comunicació empresarial i atenció al client, CFGM.GAD.M01/0.11. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Institut Obert de Catalunya, 2011.
Documents
Autor/a
Institut Obert de Catalunya
Ferrer, Roser
Pino, Rubén
Aller Castro, Isabel
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2011-09Extensió
356
Col·lecció
IOC - CFGM Gestió administrativa;M01
Matèries (LEMAC)
Formació Professional - Cicles formatius de grau mitjà
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Gestió de recursos humans, CFGS.AFI.M07/0.00 (2020)
Institut Obert de Catalunya; Jurado Zafra, David; Chicharro Castro, Juan Carlos (2020-02) -
Logística d'emmagatzematge (2018)
Institut Obert de Catalunya; Mas Picanyol, Gemma; Román Monguió, Margarita; Ferreres Gasulla, Dolors (2018-01) -
Operacions administratives de compravenda CFGM.GAD.M02/0.11 (2011)
Institut Obert de Catalunya; Rossell Olivé, M. Antònia; Porta Brasó, Isabel (2011-09)