L’avaluació de sisè d’educació primària 2021 (2021)
Document Type
Report
Abstract
Un dels aspectes més remarcables d'aquest número dels Quaderns d'avaluació és que, a causa del confinament i de la interrupció de l’activitat lectiva presencial durant l’últim trimestre del curs 2019-2020, provocades per la crisi pandèmica de la Covid-19, no es va poder dur a terme l’avaluació de sisè de primària programada per al mes de maig del 2020. Es per aquest motiu que l’avaluació del curs 2020-2021 ha pres una rellevància més gran, no tan sols perquè ha estat la primera onada després d’aquesta nova normalitat, sinó perquè és cabdal per tal de recollir-ne evidències i avaluar l'impacte que ha tingut la interrupció de l’activitat presencial en els resultats d’aprenentatge de les competències bàsiques de l’alumnat.
Els resultats de l’avaluació de sisè d’educació primària des del 2013 fins al 2019 s’han caracteritzat per una estabilitat de les puntuacions globals i de les seves dimensions. Al 2021, però, s’hi han evidenciat alguns resultats que ens haurien de fer parar atenció en algunes competències i en els nous perfils d’alumnat, els quals podrien haver canviat de dinàmica a causa de la interrupció de l’activitat lectiva presencial esmentada anteriorment.
ISSN
2014-797X
Citation
L’avaluació de sisè d’educació primària 2021. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Documents
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2021-08Extension
86
Collection
Quaderns d'avaluació. CSASE;50
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Educació primària - Avaluació - Sisè curs
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Quin model de funció directiva tenen els centres d'educació secundària a Catalunya? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-12) -
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 7
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2002-11)Aquest informe és una actualització dels que el Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu ha publicat en els darrers anys, i ofereix, a més de les dades de Catalunya, comparacions internacionals ... -
Avaluació diagnòstica de primària: materials per aplicar la prova (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019)