Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent (2019)
Tipus de document
Llibre
Resum
Aquesta publicació proporciona la base conceptual del model de professionalització docent de la Xarxa Cb. Fa palès el concepte de la innovació com a transformació, la visió del lideratge compartit i l'estructura organitzativa de base col·laborativa entre iguals i en xarxa, que facilita el desenvolupament professional individual i col·lectiu, així com la sostenibilitat i la transferència dels processos de transformació.
Citació
Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent. Elaboració: Direcció General de Currículum i Personalització. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2019.
Documents
Drets
Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0.
Autor/a
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització
Xarxa de Competències Bàsiques
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació. Gabinet Tècnic
Data de publicació
2019-10Extensió
25
Col·lecció
Xarxa de Competències Bàsiques;
Matèries (LEMAC)
Aprenentatge - Treball en equip
Batxillerat - Competències bàsiques
Competències bàsiques
Educació infantil - Competències bàsiques
Educació primària - Competències bàsiques
Educació secundària obligatòria - Competències bàsiques
Mestres - Pràctica professional
Professors - Treball en equip
Xarxa de Competències Bàsiques (XCB)
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- CC - Monografies [53]
- FD - Monografies [4]
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Avaluar és aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències (2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Sanmartí, Neus; Xarxa de Competències Bàsiques (2020-10) -
Orientacions de 8 d'abril de 2020, de les directores generals de Currículum i Personalització i d’Innovació, Recerca i Cultura Digital, referents al tercer trimestre per als serveis educatius a causa del tancament dels centres educatius pel coronavirus
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital; Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-04-09) -
Currículum i orientacions: bloc transversal de coneixement de la llengua i la cultura àrabs (2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Departament d'Educació. Gabinet Tècnic (2021-02)Currículum basat en el Marc europeu comú de referència per a les llengües i en l'ensenyament competencial i s'alinea amb el currículum de llengües estrangeres publicat en el Decret 187/2015, de 25 ...