Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: primer cicle (2015)
Tipo de documento
Monografía
Resumen
La publicació descriu les característiques de l'avaluació en el primer cicle d'educació infantil i dóna orientacions per dur-la a terme de forma integrada en la pràctica educativa. Els dos objectius fonamentals de l'avaluació en aquest cicle són valorar el progrés individual de cada infant i comprovar l'adequació de la tasca educativa a les necessitats dels nens i les nenes.
Citación
Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: primer cicle. Elaboració: Servei d’Ordenació Curricular d’Educació Infantil i Primària. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Ordenació Curricular d’Educació Infantil i Primària
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions
Fecha de publicación
2015-06Extensión
34
Colección
Currículum i orientacions;
Materias (LEMAC)
Educació infantil - Avaluació
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Currículum i orientacions: educació infantil: segon cicle (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Ordenació Curricular d’Educació Infantil i Primària (2016-06)Aquest document dóna orientacions als professionals del segon cicle d'educació infantil per oferir als infants les possibilitats que garanteixin el desenvolupament integral. Presenta propostes ... -
Currículum: educació primària (2017)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Ordenació Curricular d’Educació Infantil i Primària (2017-01)Aquesta publicació recull el Decret 119/2015, de 23 de juny, d'ordenació dels ensenyaments de l'educació primària que estableix la normativa vigent, la legislació de Catalunya, les orientacions europees ... -
Currículum i orientacions: educació infantil: primer cicle (2012)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Ordenació Curricular d’Educació Infantil i Primària (2012-07)La finalitat de l'educació infantil és contribuir al desenvolupament emocional i afectiu, físic i motor, social i cognitiu dels infants en col·laboració amb les seves famílies, proporcionant-los un clima ...