L’estratègia de dades obertes del Departament d’Educació. 5è Cafè amb dades [presentació] (2020)
Document Type
Conference / Class
Abstract
Presentació dels projectes d’obertura i reutilització de dades del Departament d’Educació. Es destaca com es preveu millorar la informació estadística i automatitzar internament les dades, a més de fer més comprensible la informació que cal transparentar.
Note
Sessió presentada al 5è Cafè amb dades (16.01.2020), cicle que organitza la Secretaria de Transparència i Govern Obert.
Citation
L’estratègia de dades obertes del Departament d’Educació [presentació]. Elaborat per Marta Masats i Julià Urrutia. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Author
Departament d'Educació. Gabinet Tècnic
Masats, Marta
Urrutia, Julià (enregistrament i organització)
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-01-16Extension
19
Collection
Estadística de l'ensenyament;
Subject (LEMAC)
Estadística educativa
Transparència política
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Pla formatiu vinculat a la COVID-19. Mòdul 5: Lideratge d'equips educatius en temps d'incertesa [audiovisual] (2020)
Departament d'Educació; Arboleas, Iolanda (moderadora); Blanch, Carlos; Campo, Marta del; Pedró, Francesc; Pedrol, Montserrat; Martínez Quiroga, Carles; Trujillo, Fernando; Urrutia, Julià (enregistrament i organització) (2020-09) -
Pla formatiu vinculat a la COVID-19. Mòdul 7: acompanyament emocional [audiovisual] (2020)
Departament d'Educació; Escalona, Patrícia; Reguant, Imma; Urrutia, Julià (enregistrament i organització) (2020-09) -
Pla formatiu vinculat a la COVID-19. Mòdul 1. Mesures COVID-19 en centres educatius (2020)
Departament d'Educació; Arboleas, Iolanda (moderadora); Asso, Laia; Urrutia, Julià (enregistrament i organització) (2020-09-07)Vídeo i presentació sobre les mesures de seguretat i higiene que s’estableixen als centres. S'adreça a Direccions, docents, PAE i PAS i Inspecció.