Efectes del confinament en l’alumnat de quart d’ESO (2021)
Tipus de document
Llibre
Resum
Aquest informe és el resultat de l’anàlisi d’un qüestionari sobre el confinament que es va aplicar al tombant del 2020-2021 a l’alumat de quart d’ESO. S’hi recullen dades sobre el context familiar i tecnològic, els hàbits, l’estat emocional i el suport socioafectiu entre d’altres i té com a finalitat determinar els efectes que el tancament dels centres educatius ha tingut en l’alumnat.
També s'hi descriuen els efectes del confinament segons la complexitat dels centres: el context familiar i tecnològic, la comunicació del professorat amb l’alumnat, la satisfacció amb l’esforç i la competència docent, el suport i l’acompanyament socioafectiu… Una de les moltes dades recollides indica que l’alumnat dels centres amb més complexitat és el que posseix menys recursos materials i tecnològics i a més els que té els ha de compartir amb més convivents.
Citació
Efectes del confinament en l’alumnat de quart d’ESO. Coordinació de l’estudi: Joan Mateo i Andrés, Carmina Pinya i Salomó i Ernest Querol Puig; elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Documents
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Mateo Andrés, Joan, coord.
Pinya Salomó, Carmina, coord.
Querol Puig, Ernest, coord.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2021-05Extensió
71
Col·lecció
Informes d'avaluació. CSASE;27
Matèries (LEMAC)
Alumnes d'ensenyament secundari
Confinament
COVID-19 (Malaltia)
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
L'impacte del confinament en els resultats de l'avaluació de quart d'ESO: curs 2020-2021 (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Martínez Pons, Marc; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2021-06)Informe que analitza els efectes del tancament dels centres educatius sobre el sistema educatiu a Catalunya. El CSASE ha elaborat un qüestionari de confinament per a l’alumnat de 4t d’ESO que s’ha ... -
Jornada sobre l'equitat educativa (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Cumplido Mercader, Sergi; León, Jorge; Martínez Pons, Marc; Mateo Andrés, Joan; Pons Vilaseca, Anna; Querol Puig, Ernest (2021-03-04)En aquesta jornada telemàtica sobre l'equitat educativa, s'hi van oferir eines per a l'anàlisi de les desigualtats i mesures per a l'equitat. La jornada es va iniciar amb una conferència a càrrec ... -
Anàlisi del context del professorat de quart d’ESO: curs 2018-2019 (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Pol Salvà, Helena, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2020-10)Volum dedicat a l’anàlisi de resultats del qüestionari que va respost pel professorat d'ESO que va formar part de la mostra estadística. Inclou el qüestionari en l'annex.