Com classificar els centres educatius segons la complexitat? (2021)
Document Type
Book
Abstract
La tasca d’establir uns criteris objectius i quantificables per classificar els centres educatius no és fàcil, ja que aquests poden derivar-se tant de les característiques administratives com de les socioeconòmiques i culturals de l’alumnat. En aquest estudi, s’hi exposen i analitzen diverses propostes avalades per dades recollides pel Consell Superior d’Avaluació.
La classificació dels centres segons la complexitat és imprescindible per a l’establiment dels paràmetres que permetran una distribució de recursos personals i programes d’una manera ajustada a la realitat de cada centre. Per tant, una altra aplicació d’aquesta classificació és l’afavoriment de l’objectivitat i la transparència de les diverses actuacions en l’àmbit educatiu.
Citation
Com classificar els centres educatius segons la complexitat?. Coordinadors Joan Mateo i Andrés, Carmina Pinya i Salomó, Ernest Querol Puig. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Documents
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2021-04Extension
69
Collection
Informes d'avaluació. CSASE;26
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
L'avaluació de quart d'ESO 2012 (2012)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2012-04)El nou número dels Quaderns d'avaluació està dedicat, de manera íntegra, a la prova de quart d'ESO, que es va aplicar per primera vegada al mes de febrer de 2012. En el primer article del número es ... -
L’avaluació de sisè d’educació primària 2023 (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-10)El Quaderns d’avaluació. 59 presenta els resultats de l’avaluació de sisè d'educació primària corresponent a l’any 2023. Com es fa habitualment, s’hi recullen les puntuacions mitjanes globals, les ... -
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016)