Quines estratègies d'avaluació utilitzen els docents de Catalunya? (2021)
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión publicada
Citación
Quines estratègies d'avaluació utilitzen els docents de Catalunya? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Documentos
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2021-01Extensión
2
Colección
Tast de dades. CSASE;22
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Indicadors educatius - Catalunya
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Avaluació de sisè d'educació primària 2009: avançament de resultats (2009)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2009-09)El número 15 dels Quaderns d'avaluació presenta la síntesi de resultats de l'avaluació de sisè d'educació primària, que s'ha dut a terme per primer cop el curs 2008-2009. Aquesta és una prova externa i ... -
Anàlisi del rendiment acadèmic a l'ensenyament obligatori de Catalunya (2014)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2014-01)El volum 25 de la col·lecció “Documents” és la primera part d’una recerca sobre l’evolució del rendiment escolar a l’ensenyament obligatori. Se centra en l’anàlisi de l’educació secundària obligatòria ... -
TIMSS 2019: síntesi de resultats (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-08)El número 51 de la col·lecció ‘Quaderns d’avaluació’ presenta la síntesi de resultats de l’avaluació internacional promoguda per la IEA: TIMSS 2019. Aquest estudi analitza el rendiment de l'alumnat de ...