Now showing items 1-10 of 113
Competències bàsiques de l'àmbit lingüístic: llengua i literatura catalana i castellana: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2a edició, 2015)
(, 2015-11)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit lingüístic de l'ESO té l'objectiu d'ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries de llengua catalana i ...
Currículum: batxillerat (2011)
(, 2011)
El llibre descriu el batxillerat com l'etapa educativa no obligatòria de l'educació secundària, posterior a l'ESO, que té com a finalitat dotar els alumnes dels coneixements, les capacitats i les actituds ...
Competències bàsiques de l'àmbit lingüístic: llengua catalana i llengua castellana: identificació i desplegament a l'educació primària (2a edició, 2015)
(, 2015-03)
La finalitat d'aquesta publicació d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit lingüístic de l'educació primària és ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les àrees de llengua ...
Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: segon cicle (2020)
(, 2020-01)
La publicació descriu les característiques de l'avaluació en el segon cicle d'educació infantil i dona orientacions per dur-la a terme de forma integrada en la pràctica educativa. Inclou un recull ...
Competències bàsiques de l'àmbit matemàtic: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2a edició, 2017)
(, 2017-01)
La finalitat d'aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit matemàtic de l'ESO és ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de matemàtiques.
El ...
Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: primer cicle (2015)
(, 2015-06)
La publicació descriu les característiques de l'avaluació en el primer cicle d'educació infantil i dóna orientacions per dur-la a terme de forma integrada en la pràctica educativa. Els dos objectius ...
Currículum i orientacions: educació infantil: segon cicle (2016)
(, 2016-06)
Aquest document dóna orientacions als professionals del segon cicle d'educació infantil per oferir als infants les possibilitats que garanteixin el desenvolupament integral.
Presenta propostes ...