Now showing items 1-10 of 67
Les formes d’interioritzar la realitat en la poesia actual: l’exemple de ‘Tantes mudes’, de Mireia Calafell, en diàleg amb altres autors
(2024-04)
En aquest material es fa una proposta de lectura guiada d’un poemari complet en un moment en què la maduresa dels estudiants permet abordar l’estudi aprofundit d’un llibre de poesia com a unitat de ...
Competències bàsiques de l’àmbit lingüístic: llengua àrab, llengua xinesa: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
(, 2021-09)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit lingüístic de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Llengües Estrangeres (àrab i ...
Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: segon cicle (2020)
(, 2020-01)
La publicació descriu les característiques de l'avaluació en el segon cicle d'educació infantil i dona orientacions per dur-la a terme de forma integrada en la pràctica educativa. Inclou un recull ...
Competències bàsiques de l’àmbit lingüístic: llatí: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
(, 2021-03)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit lingüístic de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Llatí.
El document conté les ...