Criteris per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació dels alumnes en els centres on s’imparteixen els ensenyaments del segon cicle d’educació infantil, primària, secundària obligatòria, batxillerat i formació d’adults, davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 (30.03.2020)
Tipo de documento
Otros
Citación
Criteris de 30 de març de 2020, del secretari de Polítiques Educatives, per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació dels alumnes en els centres on s’imparteixen els ensenyaments del segon cicle d’educació infantil, primària, secundària obligatòria, batxillerat i formació d’adults, davant la
prolongació del període de confinament pel Covid19. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Autor/a
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2020-03-31Extensión
3
Colección
Orientacions i criteris per a l'acció educativa davant del confinament;
Materias (LEMAC)
COVID-19 (Malaltia)
Educació - Avaluació
Ensenyament virtual - Planificació
Escoles - Administració i organització
Escoles - Ensenyament virtual
Gestió d'emergències - Planificació
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Criteris per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació en els centres on s’imparteixen els ensenyaments de formació professional, ensenyaments de règim especial i ensenyaments artístics superiors davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 (03.04.2020)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives (2020-04-08) -
Instruccions per al curs 2020-2021 dels centres educatius de Catalunya (30.06.2020)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives -
Resolució per la qual es fa pública la relació de centres amb projectes d'innovació pedagògica reconeguts que tenen professorat amb dret a certificació (18.02.2019)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives (2019-02-18)