Mostrant els elements 5086-5105 de 5470
-
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 17
(2013-12)Aquesta dissetena edició recull les dades de Catalunya corresponents al curs 2011-2012 i les dades internacionals del curs 2010-2011 que figuren a la publicació de l’OCDE "Education at a Glance". La ... -
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 18
(2014-12)La divuitena edició del Sistema d'Indicadors d’Ensenyament de Catalunya recull les dades de Catalunya corresponents al curs 2012-2013 i les dades internacionals del curs 2011-2012. Aquest volum manté ... -
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 7
(2002-11)Aquest informe és una actualització dels que el Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu ha publicat en els darrers anys, i ofereix, a més de les dades de Catalunya, comparacions internacionals ... -
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 8
(2004-01)L'informe inclou les comparacions amb els països de l'OCDE i de la zona euro, i informació relativa als països candidats a entrar a la UE i als països membres de l'espai econòmic europeu. També s'inclouen ... -
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 9
(2005-10)El Sistema d'Indicadors d'Ensenyament de Catalunya és una actualització dels anteriors estudis publicats pel Consell Superior d'Avaluació en els darrers anys que ofereix dades relatives a l'educació de ... -
Sistema d'indicadors d'ensenyament: 2015
(2015-12-21)Els indicadors s'organitzen en els quatre blocs habituals: Indicadors de context, de recursos, d’escolarització i processos i de resultats. S'inclou el bloc amb els valors obtinguts en els indicadors ... -
Sistema d'indicadors d'ensenyament: 2016
(2016)Els indicadors s'organitzen en els quatre blocs habituals: Indicadors de context, de recursos, d’escolarització i processos i de resultats. S'inclou el bloc amb els valors obtinguts en els indicadors ... -
Sistema d'indicadors d'ensenyament: 2017
(2017)Els indicadors s'organitzen en els quatre blocs habituals: Indicadors de context, de recursos, d’escolarització i processos i de resultats. S'inclou el bloc amb els valors obtinguts en els indicadors ... -
Sistema de puntuació per a l'assignació de places (ESO) [so] (2021)
(2021-12)Si cal fer un canvi de centre per passar de primària a ESO i hi ha més demanda que places, s’atorguen punts i prioritats a cada alumne o alumna, segons els criteris establerts. Les sol·licituds de ... -
Sistema de puntuació per a l'assignació de places (ESO) [so] (2021)
(2021-03)Si cal fer un canvi de centre per passar de primària a ESO i hi ha més demanda que places, s’atorguen punts i prioritats a cada alumne o alumna, segons els criteris establerts. Les sol·licituds de ... -
Sistema de puntuació per a l'assignació de places (segon cicle educació infantil) [so] (2021)
(2021-12)Un cop feta la preinscripció dels fills i filles al primer curs del segon cicle d'educació infantil, el sistema de puntuacions és un mètode objectiu per decidir qui obté plaça a cada centre educatiu. ... -
Sistema de puntuació per a l'assignació de places (segon cicle educació infantil) [so] (2021)
(2021-03)Un cop feta la preinscripció dels fills i filles al primer curs del segon cicle d'educació infantil, el sistema de puntuacions és un mètode objectiu per decidir qui obté plaça a cada centre educatiu. ... -
El sistema educatiu finlandès vist des de Finlàndia [i] Breus apunts sobre el sistema educatiu finlandès i català (2005)
(2005-10)Aquest volum presenta dos treballs diferents que donen pistes sobre els motius de l'èxit del sistema educatiu finlandès. En primer lloc, "El sistema educatiu finlandès vist des de Finlàndia" és un resum ... -
El sistema solar: experiència de lectura [activitat] (2016)
(2016-06)L’escola Prim de Barcelona aprofita el camp semàntic del projecte que s’elabora a l’aula de P5 per treballar aspectes implicats en l’adquisició del codi escrit: el valor sonor de les grafies, la segmentació ... -
Sistematització del codi escrit: referents per a l'aula [material didàctic] (2a edició, 2016)
(2016-04)Aquest dossier recull tot un ventall de referents, d’ajudes a la lectura i a l’escriptura que podem tenir a les parets de les aules d’EI i CI. Més enllà de crear un context motivador, esdevenen un element ...